sâmbătă, 23 octombrie 2010

CANTECELE SI JOCURI MUZICALE

Ascultaţi, repetaţi şi dansaţi !

CASTELUL
 

A fost odata un castel
Uite-asa
Cu mii de turnulete-n el
Uite-asa
A fost odata un castel
Uite-asa
Cu mii de turnulete-n el
Uite-asa

Castelul avea un geam mic
Uite-asa
Prin care privea un pitic
Uite-asa
Castelul avea un geam mic
Uite-asa
Prin care privea un pitic
Uite-asa

Piticul nostru se juca
Uite-asa
Si o pitica-l imita
Uite-asa
Piticul nostru se juca
Uite-asa
Si o pitica-l imita
Uite-asa

Veniti cu totii pe la noi
Uite-asa
Veniti sa va jucati si voi
Uite-asa
Veniti cu totii pe la noi
Uite-asa
Veniti sa va jucati si voi
Uite-asa


10 DEGEŢELE
 


Eu am zece degetele x2
Ce-am voie sa fac cu ele? x2

Sa le bag în nas? Nuuu
Sa le pun inele? Daaa
Sa te pisc de-obraz? Nuuu
Sa pictez cu ele? Daaa

Eu am zece degetele x2
Ce-am voie sa fac cu ele? x2

Sa le bag in sos? Nuuu
Sa mangai pisica? Daaa
Sa le-ntep când cos? Nuu
Sa ajut bunica? Daa

Eu am zece degetele x2
Ce-am voie sa fac cu ele? x2

Sa manjesc pereti? Nuu
Sa cant la pian? Daaa
Sa ma joc in balti? Nuuu
Sa duc un ghiozdan? Daa

Stiu cu zece degetele,
Stiu cu zece degetele
Ce-am voie sa fac cu ele,
Ce-am voie sa fac cu ele

20 PITICI VOINICI
 
20 pitici voinici
Tra la la la la
Se batura c-un arici
Tra la la la la
S-au batut si s-au luptat
Tra la la la la
Lumea intreaga s-a mirat
Tra la la la la

Ca ariciul de-i arici
Tra la la la la
Si piticii sunt voinici
Tra la la la la
Si-au strigat piticii toti
Tra la la la la
Stai arice daca poti
Tra la la la la

Hop, ariciul face un pas
Tra la la la la
Fug piticii, cad in nas
Tra la la la la
Si noi facem mare haz
Tra la la la la
Si noi facem mare haz
Tra la la la la

2 comentarii:

  1. mia placut toateeeeeeeeeee cantele si foarte frumoases sa mai punet cantece si tot asa frumoase eu la cantele am cantat si am dansat si va rog sa kia punettt:d va rog sa puneti multe ca maine vine vara mea care are 3 ani si sa vada ce cantece frumoase sa spuna vara mea ca sunt frumoase va rog sa vad ce sa o sa spuna vara mae:d sa sa punet

    RăspundețiȘtergere
  2. Cumpara-ti o carte de romana,sincer acum . Mi-au sangerat ochii cand am citit comentariul tau .

    RăspundețiȘtergere